Administrativni referent (m/ž)

Šibenik

Tražimo osobu koja će biti podrška timu koji brine o operativnom funkcioniranju gotovo 60 Konzumovih prodavaonica.

Administrativni referent (m/ž)

Ključne odgovornosti

  • organiziranje poslovne komunikacije i korespondencije regionalne uprave
  • vođenje raznih evidencija vezanih uz rad regionalne uprave
  • administriranje podataka i dokumentacije vezane za rad zaposlenika regije
  • zaprimanje i obrada dokumentacije za zapošljavanje, prijave i odjave zaposlenika
  • unos i ažuriranje matičnih podataka radnika u informacijskom sustavu
  • izrada ugovora o radu, aneksa, isteka i prestanka ugovora o radu
  • pripremanje i izdavanje svih vrsta potvrda
  • zaprimanje i otpremanje pošte
  • prijem posjetitelja i partnera

Od tebe očekujemo

  • minimalno SSS (poželjno) ekonomskog ili srodnog smjera
  • minimalno 2 godine iskustva u sličnim ili istim poslovima
  • iznimnu povjerljivost, profesionalnost i pouzdanost u radu
  • visoko razvijene komunikacijske vještine
  • posvećenost detaljima, organiziranost i sistematičnost u radu
  • dobro poznavanje Excel-a i snalažljivost s novim aplikacijama

Prednosti i pogodnosti zaposlenja

  • Naknada za topli obrok
  • Popust za zaposlenike
  • Jubilarne nagrade
  • Dodatno zdravstveno osiguranje
  • Božićnica, Uskrsnica, Regres, Dar za dijete
  • Božićni poklon paket za djecu
  • Jednokratna potpora za novorođenče
  • Slobodan dan za roditelja prvašića na prvi dan škole

Prijavi se

Lokacija
No items selected
No items selected
...
Potvrđujem da sam pročitao/la, razumio/la i slažem se s pravilima privatnosti i obrade podataka.
Suglasan/suglasna sam da KONZUM plus d.o.o. zadrži moje osobne podatke tijekom 24 mjeseca sa svrhom obavještavanja o budućim mogućnostima zaposlenja.
KONZUM plus d.o.o. smije djeliti moje osobne podatke u svrhu interne regrutacije sa sljedećim tvrtkama: Fortenova grupa.