Administrativni referent (m/ž)
Šibenik
Tražimo osobu koja će biti podrška timu koji brine o operativnom funkcioniranju gotovo 60 Konzumovih prodavaonica.

Ključne odgovornosti
- organiziranje poslovne komunikacije i korespondencije regionalne uprave
- vođenje raznih evidencija vezanih uz rad regionalne uprave
- administriranje podataka i dokumentacije vezane za rad zaposlenika regije
- zaprimanje i obrada dokumentacije za zapošljavanje, prijave i odjave zaposlenika
- unos i ažuriranje matičnih podataka radnika u informacijskom sustavu
- izrada ugovora o radu, aneksa, isteka i prestanka ugovora o radu
- pripremanje i izdavanje svih vrsta potvrda
- zaprimanje i otpremanje pošte
- prijem posjetitelja i partnera
Od tebe očekujemo
- minimalno SSS (poželjno) ekonomskog ili srodnog smjera
- minimalno 2 godine iskustva u sličnim ili istim poslovima
- iznimnu povjerljivost, profesionalnost i pouzdanost u radu
- visoko razvijene komunikacijske vještine
- posvećenost detaljima, organiziranost i sistematičnost u radu
- dobro poznavanje Excel-a i snalažljivost s novim aplikacijama
Prednosti i pogodnosti zaposlenja
- Naknada za topli obrok
- Popust za zaposlenike
- Jubilarne nagrade
- Dodatno zdravstveno osiguranje
- Božićnica, Uskrsnica, Regres, Dar za dijete
- Božićni poklon paket za djecu
- Jednokratna potpora za novorođenče
- Slobodan dan za roditelja prvašića na prvi dan škole
